joi, 9 iulie 2009

Despre mine

Sunt un individ extrem de frustrat, cu o viata nefericita, plicticoasa si incerc sa mi-o fac mai frumoasa la scoala, unde chinui cat pot elevii.
Ei bine, eu sunt si un pic misogin, dar nu in sensul ala, adica nu urasc femeile. Urasc doar faptul ca ele par sa fi facut un pact cu mine, ma considera prea urat si scarbos ca sa ma bage in seama. Si atunci, pe cat pot, ma holbez si eu la elevele mele, le pic la examene, poate doar-doar s-o gandi una sa ma convinga in alt fel..
Aaaa am uitat sa va spun.. gradul asta al meu de prof l-am obtinut cu pile, ca eu habar n-am sa predau. Am bagat ceva bani, dar a meritat, nu? Acum pot sa-mi pun gradul asta pe toate lucrarile pe care le conduc. Si ma face sa ma simt atat de bine!!! Ce multumiri mai poate avea in viata unul ca mine. Of, m-am intristat acum.. de fapt eu sunt trist tot timpul. Doar in momentele cand sunt rau simt si eu ca traiesc. Da, de fapt problema e ca nu am o viata a mea, si atunci incerc si eu sa gasesc senzationalul in viata altora.
Cineva mi-a sugerat odata sa citesc o carte, sau sa ma uit la filme. Dar mie nu-mi place sa citesc, sau sa vad filme, sau sa ma duc la teatru, sau la orice eveniment care are legatura cu cultura. Pana la sapte ani nici nu am putut sa vorbesc.

Dar destul deocamdata, mai povestesc si in alta zi!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu